אינסטלטור מחולון, בשנות השלושים לחייו, מואשם בגניבת צ'ק מלקוחה, תושבת רעננה בת 74, בעת שעבד אצלה בבית. משפטו של הנאשם ייפתח בקרוב בבית משפט השלום בכפר סבא.
1 צפייה בגלריה
עוקץ האינסטלטור
עוקץ האינסטלטור
עוקץ האינסטלטור
(צילום המחשה בלבד: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז עולה, כי הלקוחה יצרה קשר עם הנאשם, בעל עסק לאינסטלציה, וביקשה שיגיע לביתה ברעננה על מנת לתקן סתימה בכיור המטבח שבבית.
לאחר שהנאשם ביצע את התיקון, נטען, סיכם עם הלקוחה כי עבור התיקון תשלם לו 700 שקלים באמצעות צ'ק ו-300 שקלים נוספים במזומן. הלקוחה, שהינה נכה עקב אירוע מוחי שעברה, מסרה לנאשם את פנקס הצ'קים שלה וביקשה ממנו כי ימלא בעצמו את פרטי המוטב והסכום והיא רק תחתום עליו, זאת מאחר שהיא מתקשה לכתוב עקב מצבה הבריאותי.
בהתאם לבקשתה, נטען, מילא הנאשם את פרטי הצ'ק על סך 700 שקלים והלקוחה חתמה עליו. אולם, כך עולה מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד יולנדה טולדנו בובליל, הנאשם לא הסתפק בתמורה לעבודתו והחליט לעשות מעשה. כאשר פנקס ההמחאות היה בידיו, הנאשם נטל ממנו צ'ק נוסף וזאת מבלי ידיעתה ולאחר מכן זייף אותו כשהוא רושם עליו את שם בת זוגו כמוטב עם סכום של 11,500 שקלים וחתם בשמה של הלקוחה באופן הנחזה להיות בסמכות כדין.
בהמשך לכך, מסר הנאשם את הצ'ק המזויף לבת זוגו וביקש ממנה להפקידו. בת הזוג הפקידה את הצ'ק בחשבונה, אולם הוא בוטל לאחר שהבנק פנה לבירור עם בעלת הצ'ק, וזו מסרה כי מדובר בגניבה. הנאשם מואשם בביצוע גניבה, זיוף וניסיון קבלת דבר במרמה.